Česká zbrojovka Uherský Brod: Originální prezentace ve stylu Pulp Fiction

 19. 11. 2020      kategorie: Armáda ČR

Náměstek Sekce průmyslové spolupráce Ministerstva obrany Tomáš Kopečný nedávno oficiálně zahájil kampaň: „Víme, co máme“. Jejím cílem je přiblížit veřejnosti kapacity českého obranného průmyslu. Na sociálních sítích MO bude postupně představeno 9 klíčových firem, které dodávají své produkty mj. také pro Armádu ČR. Celou sérii videí provází právě náměstek Kopečný. 

Nově bylo představeno video prezentující naši Českou zbrojovku Uherský Brod a musím uznat, že způsob této prezentace je vskutku originální. Však posuďte sami.

Video: Víme, co máme - Česká zbrojovka Uherský Brod / YouTube

Česká zbrojovka, a.s. založená roku 1936, vyvíjí, vyrábí, prodává a zajišťuje ruční palné zbraně speciálně určené pro ozbrojené jednotky, ozbrojené síly, policii a speciální jednotky; stejné služby zajišťuje i pro sportovní a lovecké účely. Zároveň také komerčně doplňuje a dokončuje objednávky s příslušenstvím a materiálem.

vimezbrojovka_TITFoto: Nově bylo představeno video prezentující naši Českou zbrojovku Uherský Brod a musím uznat, že způsob této prezentace je vskutku originální. | army.cz

„Každý stát se v případě krize opírá především o svůj domácí průmysl. Ten český obranný je přibližně z 90 % exportní. Pokud nám tedy má být oporou při případném ohrožení, je nutné jej podporovat v době míru. „V případě obranného průmyslu nejde jen o ekonomiku. Jedná se o strategické sektory s přímou návazností na obranyschopnost státu,“ říká náměstek Kopečný. „Svět se nezastavil. Konflikty v něm nadále probíhají. A my na ně musíme být připraveni. Proto také potřebujeme stále rozvíjet schopnosti naší armády,“ dodal Kopečný.

Jako jedna z forem podpory českým firmám vznikla kampaň nazvaná: „Víme, co máme“. Jde také o odkaz na armádní hesla: Víme, co chceme a Víme, co umíme. Myšlenka vytvořit sérii videí, jež budou sloužit na podporu českých výrobců v oblasti obranného průmyslu, vznikla době jarní vlny koronaviru.

Video:  Rozhovor s náměstkem Sekce průmyslové spolupráce Ministerstva obrany Tomášem Kopečným / YouTube

Pilotní série videí vznikla ve spolupráci s největšími výrobci, kteří jsou sdruženi v Sekci obranného průmyslu Hospodářské komory ČR. Výsledné produkty byly vytvořeny na náklady samotných firem. Dle vyjádření náměstka Kopečného je záměr pokračovat v tvorbě podobných produktů na propagaci, ale bude záležet na reakcích na první videa a zájmu dalších firem. Cílem je představit nejen celé firmy, ale přímo i konkrétní výrobky, které jsou něčím unikátní či specifické.

 Autor: Martin Šiška